пятница, 6 декабря 2013 г.


Модуль 8. Рефлексія.
Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме…
     Я задоволена тим, як я оцінюю навички мислення вищих рівнів та навички 21 століття у роботах моїх учнів. Я використовую вхідне оцінювання до початку вивчення теми для того, щоб спланувати процес навчання.       Я залучаю моїх учнів до розуміння очікувань від їх учнівських проектів, до формулювання навчальних цілей та розробки критеріїв оцінювання до початку їх роботи над проектом.     Мої учні використовують спеціально розроблені мною Форми оцінювання упродовж всього виконання проекту для того, щоб розуміти, що від них очікується.   Мої учні беруть участь у оцінюванні однокласників (Метод "Прихильник-Критик"). Мої учні оцінюють себе самі.

Комментариев нет:

Отправить комментарий