пятница, 6 декабря 2013 г.


Модуль 9. Рефлексія. 
    Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання^
    Робота над цим модулем звернула ще раз увагу на диференціальний підхід в навчанні.
Щоб учні стали самостійними, вони мають виконувати роботу самостійно: від початку і до кінця (вміти обрати завдання, виконати його вчасно, якщо виникли труднощі, то попрацювати ще більше, щоб з ними справитися, вміти захистити свою роботу). Але цьому передує кропітка робота вчителя, щоб їх цього навчити: робити це саме, але спочатку в малих частках, поступово збільшуючи.
    Сьогодні ми обговорювали створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання.  Багато пропозицій отримала щодо шляхів здійснення диференціації навчання учнів.  Надзвичайно складно було створювати форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні.

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий